kolmapäev, 12. september 2007

Koosolemise jõud


Käisin ükskord raamatupoes. Vahel ma ikka käin, raamatuid lugemas ja pilte vaatamas. Inspiratsiooni leian alati.

Nägin seal ühe jaapanlase Masaru Emoto raamatut, vist "Vee varajatud sõnumid", „Vee sõnumite” autor igatahes*. Üsna juturaamat paistis olevat. Lõin suva koha pealt lahti. Seal olid kõrvuti pildid sõnadest „tee!” ja „teeme!”. „Tee!” pilt oli kole, sarviline ja korratu, „teeme!” pilt oli ilus sümmeetriline jääkristall.
Hakkasin seda kodus jälgima. Milline energia on sellel, kui ma ütlen lapsele: „Tee ära!”, milline sellel, kui ütlen: „Teeme koos!”?

„Tee!” kõlab minu jaoks ükskõikselt. Selles on annus väsimust, hoolimatust ja omaetteollatahtmist. See kõlab peagu nagu „Jäta mind rahule!” Vähemalt siis, kui mina seda nii ütlen.

„Teeme koos!” kõlab nagu armastuseavaldus: „Me oleme koos, me teeme koos”! Ma olen Sinu jaoks olemas, kui Sa mind vajad. Ma aitan ja toetan Sind.
Koosolemises on jõud ja elu võlu!

Tipp Ja Täpp

* Suureformaadiline ilusate piltidega raamat ”Vee sõnumid” ilmus mõni aasta tagasi. Selle autor avastas, et kui veele öelda üks sõna, külmutada vesi ära ja siis pildistada üht jääkristalli, on tulemus iga sõna puhul erinev. Uuemas raamatus ta seletab seda tõsiasjaga, et sõnadel ja meeleoludel on erinev energia. Praegu on müügil mitu raamatut ja kaardikomplekt, kus saab ise neid veekristallide pilte imetleda ja tunnetada.

Kommentaare ei ole: