esmaspäev, 20. august 2007

Kaitseinglitest

See sama tark naine õpetas mind ka suhtlema laste kaitseinglitega. Neid ingleid võib olla ka mitu, aga vähemalt üks olla alati. Nõutul hetkel pöördun mõttes lapse ingli poole ja küsin nõu. Ja mulle tuleb pähe mõte, mis on üks hea mõte. Seda võib nimetada ka ema intuitsiooniks, aga mulle meeldib mõelda, et ma küsin inglilt nõu, ja ta annab seda mulle.
Ja siis ma tänan alati inglit selle nõu eest. Ja siis ka, kui ta on mind hoiatanud ohu eest, mis last varitses, mida ma ehk ise poleks märganud. Vahel õhtuti ma tänan lihtsalt selle eest, et lapsed on terved ja meie päev on läinud hästi. Seda võiks ju lausa igal õhtul teha, kui ainult meelest ei läheks - see, mis hea, tundub enesestmõistetav.
Hoopis alatine tänu kõige hea eest võiks olla enesestmõistetav.
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: