laupäev, 29. detsember 2012

Lootusrikas vaade



Kui keegi küsiks, mis on kõige ilusam luuletus, siis ma vastaks: lootusrikas vaade.

See väike salm on refräänina mu toimetusi saatud sellest peale, kui Heli Kudu selle oma meeleõpetuse seminaril lausus.

Ja see on avanud tõesti uusi maailmu, neid sisemisi, mis on asjade ja nähtuste sees ja mis on lõputult suuremad kui välised nähtavad ja katsutavad maailmad. See on vikerkaarest sild üle maiste hädade oru.

Ma lausun endamisi: lootusrikas vaade ja vaatan, mida  see teeb. Milliseid imesid seekord, täna. Väikestest asjadest saavad suured.

Ma tänan kõiki, kes on hoidnud mu kohal ja ümber ja eel lootusrikast vaadet kui vihmavarju või sooja salli või tõrvikut. Ja aidanud mul pärale jõuda siia, kus ma praegu olen, tänasesse päeva kõigi nende kogemuste võrra rikkamana.

Ma tänan ja tahan omalt pooltki jätkata selle samaga: hoida lootusrikast vaadet, kus iganes ja kellele iganes seda vaja peaks olema. Vahel väsivad ka suured, siis aitab lähedaste usk ja lootus ja armastus.

Kes ütles, et lootus sureb viimasena? Kes kaotab lootuse, kaotab kõik. Teekond vikerkaare teise otsa algab esimesest sammust.

TJT

Kommentaare ei ole: