reede, 3. aprill 2009

Meisterdama!

Lustimaa mänguasjablogist leidsin viite, et hakkavad toimuma mänguasjade meisterdamise õpitoad. Ma olen vahel ise ka sellistes osalenud ja kõike nautinud: nii head seltskonda, uusi mõtteid kui iseenda ja teiste meisterdusi. Meie suuremale lapsele meeldib selline keskkond ka, (ma ei tea, kuidas laste kaasavõtmine seekord korraldajatele sobib). Kusjuures ma arvan, et selles seltskonnas pole mingit kohustust teha inglit või voodikaunistust, kui pole selle tegemise isu. Kes tahab, teeb karu ja kassi. Ma arvan (no mina just sõnakuulmisega ei hiilga, olgem ausad, aga selles seltskonnas ma tunnen, et ma tohin selline olla).
Ja mulle meeldib see tasustamise kord ka: igaüks panustab nii palju, kui parasjagu võimalik ja asjakohane tundub. 100g villapakk maksab poes päris mitukümmend krooni ja nt viltimiseks on neid ju palju eri värve vaja, et tore saaks - kodus ma sellist asja ette ei võtaks mh ka hinna pärast, aga sedasorti töötubades suurima rõõmuga. Ja mina vajan muidugi meistri juhendusi ka.
Tõeliselt lõõgastav ja rõõmustav ettevõtmine! Juba mõte üksi inspireerib.
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: