reede, 1. mai 2015

Kõrvavalu

Pojal jäid kõrvad haigeks. Ma arvasin, et teeme sibulakompressi ja saame sellest jagu. Aga ei saanud. Poeg polnud nõus seda kauemalt peal hoidma, pidi ebamugav olema. Uurisin alternatiivraviinimeselt, mis veel haigete kõrvade tervendamisel oluline on.

  • soojaks tehtud kuiv kummelipadi kõrval (ei meeldinud)
  • vesinikuga (?) puhastamine (seda ei proovinud)
  • homöopaatia, eriti vees lahustatult (ununes või sage lonksu võtmine tekitas stressi)
  • lihast ja piimatoodetest loobumine (sellega ta oli nõus, sest liha ta nagunii eriti ei söö)
  • suhkrust loobumine (tegelikult me söömegi peagu ainult mett ja muud magusat)
  • piimhappebakterid
  • lisaks eeterlik seedriõli, taimeteed, smuutid marjadest, käte haige koha peal hoidmine ja jalavannid, millest tavaliselt piisab, et jälle kõik korda saaks; ja ekraanivaatamise piirangud, nagu ikka haiguse korral.

Haigus ei taandunud. Nii ei jäänudki muud üle, kui võtta antibiootikumikuur ja poeg sai terveks. Tütar jäi ka haigeks. Ta on oluliselt tublim end tervendama kui poeg, aga seekord tuli tunnistada allajäämist ja ka tütar sai antibiootikumikuuri kätte. Esimest korda meie peres juhtus, et lapsed said antibiootikume ja ausalt öelda tundus see mulle läbikukkumisena. Seni on nad arstirohtudeta terveks saanud, kõik see 9 ja 13 aastat. Aga nagu ma tütrele kinnitasin, elu on selline,et vahel on inimene haige. Tuleb endal ka seda lihtsalt nii võtta.

Ühe uue teadmise sain ka. Kurguvaluga on hea süüa külma smuutit. Seni arvasin, et haige kurguga peaks ainult sooja jooma, aga nüüd proovisin enda kurguvalu peal järgi ja mõnus on.

TJT

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas oli raske seda otsust vastu võtta, et kasutada antibiootikume, arvestades, et paistate olevat rohkem looduseravi usku?

Kui ei, siis mida te tahtsite selle postitusega öelda?

Ja see smuuti asi - saan aru, et külmalt süüa võib seda mõnus olla küll ka haige kurguga, kuid kas kurk siis kiiremini terveks ka sai? Olen siiani kuulnud, et külmi asju kurgu ravina kasutatakse ainult peale adenoidide operatsiooni?

Laps Eestis ütles ...

Aitäh kaasa mõtlemast!

Ma ei taha öelda, mida ma mingi postitusega tahan öelda. Tavaliselt ikka mitut asja korraga ja mul on hea meel, kui keegi siit midagi enda jaoks leiab - mis see siis ka poleks. Sageli midagi sellist, mida ma sinna enda teada polegi pannud. Huvitav, kuidas ideed ja inspiratsioon ringlevad teistes vabades loojates.

Jah, mul oli raske lastele antibiootikume anda, sest ma olin seni arvamises, et ilma apteegiravimiteta saab asjad joonde. Vahel siiski ei saa. Tõdemus, et vaja enda piiratud uskumusi avardada.

Jah, ma olen ka siiani arvanud, et külmi asju süüakse ainult peale adenoidide oppi. Tunnetasin enda kergelt haiglase kurgu peal ja igatahes hullemaks ei läinud.
Kas kiiremini terveks - kes teab, kuidas muidu oleks olnud.

Laps Eestis ütles ...

Üks lugeja jagas ka, kuidas ta enda lapse kõrvu on tervendanud. Soolalappidega. 8-10-protsendilisse soolalahusesse kastetud lapp tõmbab sellest kehapiirkonnas haiguse välja. Lapi peale pannakse villane sall või lambavill ja siis hingavalt kinni siduda, kilet ei kasutata. Juua tuleb palju vett, sest sool tõmbab nendest kudedest haigust sisaldava vee välja ja mujalt kehast tuleb puhtam vesi asemele. Ja valu vastu valuvaigistit (millist, läks juba meelest ära, vist ei olnud paratsetamool). Nii saavat ka kõrvavalu ilma antibiootikumita tervendada.

Olen soolalappe hiljem angiini korral edukalt tarvitanud ja soovitan kõigile.