neljapäev, 23. juuli 2009

Ma olin esimeses klassis

Nägin unes, et olin koos tütrega esimeses klassis. Meil oli see lapse eelkooliõpetaja klassijuhatajaks, kes päriselt ka võib selleks saada. Ma natuke küll imestasin, et mind esimese klassi nimekirja võeti, et kõrgharidus ju omandatud, aga ju siis topelt ei kärise.
Nii ma siis varusin koolitarbed ja läksin kohale. Esimesel päeval oli kuus tundi, päevikust enne vaatasin järele. Väga pikk päev tundus ja see uni ka kuidagi venis. Aga mis tunnid need olid, ma ei tea siiamaale, sest nimetuste asemel olid need tähistatud väikeste pildikestega. Kujutan ette, et mu päevikusse said need mingi kartulitrükitehnika abil. Või olid lausa trükitud? Ilusad värvilised pildikesed igatahes. Ma tean, et istusin kõik kuus tundi truult ära, vaikselt nagu jänku. Aga millega seal tegeldi, väga hästi aru ei saanud. Kiikuda sai. Õpetaja meeldis. Seletas rahulikult. Tohutut ebakindlust mäletan ka. Et kas ma teen kõik õigesti. Koolis peab kõik õigesti tegema. Kuskilt on selline veendumus. Kust ometi?
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: