laupäev, 6. oktoober 2007

Õige lause

Palju asju sõltub sellest, kuidas me olukordi hindame. Või lausa kõik. Ja mul on hea meel tõdeda, et üks õige lause võib päästa kogu elu. :-)
Vahel ma tüdin kodutöödest. Praegusel ajal näiteks peab kogu aeg lehti riisuma. Meil on palju suuri vahtraid. Aga kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Mulle meenus ühe tuttava jutt. Ta rääkis mulle tšakratest ehk peamistest energiakeskustest*. Esimese tšakra puhastamiseks ja tugevdamiseks on hea teha lihtsat monotoonset tööd. Niisiis ei ole mul enam vaja „muudkui riisuda”, vaid mul on lihtne, odav ja käepärane võimalus tugevdada ja puhastada oma esimest tšakrat. Tänane päev on päästetud!
Tipp Ja Täpp

*Ma täpselt seda tšakrajuttu ei mäleta. Mõte oli umbes nii.

1 kommentaar:

Tiiu ütles ...

...ja üks sissekanne võib olla ka nii hea, et hõiskama paneb. Aitäh!

:-)