laupäev, 22. september 2007

Tahte kasvatamisest

Peale jooga mulle meeldib nt ujuda ja käia ka. Mulle meeldib see, et mina ise annan oma tegevusele rütmi. Minu sammude rütm toetab mul mõtlemist, pinge lahutamist ja sageli ka probleemidega tegelemist. Iga sammu ja iga hingetõmbega on võimalik liikuda edasi ka mõtete-tunnete nõiaringis. Rütm on tahte arengus suur toetaja.
Päeval on rütm, nädalal ja aastal ka. Tundlik kooskõla väliste rütmidega annab sisemistele püüdlustele väe. Seepärast ma püüan need rütmid enda sisse vastu võtta, et nad minu sees minu püüdlustega kaasa tiksuksid. Ja luua uusi rütme, mis lisavad korrapära ellu.
Ja oma toimetuste rütmid püüan hoida kooskõlas enda sisemiste rütmidega. Kuigi pereliikmete rütmide kokkusobitamine mingi kerge töö nüüd küll ei ole. Aga vähemalt hoiab see ärkvel ja teadvel, kui seda teadvelolu tahta. Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: