kolmapäev, 26. detsember 2007

Jõuluks koju

Vahel ma imestan, miks inimesed nt jõulude all kannatavad. Täiskasvanud inimesed ju ometi võivad elada nii, nagu ise tahavad. Aga mõned millegipärast ei ela ka. Ja veel tuleb mulle meelde, et mulle ka lapsena pühad ei meeldinud. Vanemad olid liiga väsinud ja liiga pinges vormiliste toimingute pärast. Et tuba ikka puhas oleks ja toidud just nii uhked nagu pühadele kohane. Mina pole tahtnud neid pingeid oma ellu võtta. Toidu teeme üsna lihtsa. Ja liiga palju ei söö. Sest pärast pole siis mõnus olla. Koristame just nii palju, et paras on. Ja põhiliselt ikka naudime lugusid või meisterdamist. Mulle tundub oluline luua sellised jõulud, et minu lapsed tahaks suureks saades jõuludeks koju tulla. Või no meile külla. Kodu on neil ikka seal, kus nad ise elavad. Tegelikult pole muidugi mõtet pingutada kaugete tulevikujõulude pärast, mida võibla kunagi ei tule. Oluline, et praegu oleks tore, et me oleme nii õnnelikud, kui just parasjagu välja kukub. Kaunite pühadesoovidega, Tipp Ja Täpp

2 kommentaari:

Tiiu ütles ...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨**
¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
¨¨¨¨¨¨¨***o***
¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
¨¨¨¨¨**♥**o**o**
¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
¨¨¨*****♥*o**o****
¨¨**♥**o*****o**♥**
¨******o*****♥**o***
****o***♥**o***o***♥ *
¨¨¨¨¨____!_!____

Head uut igasse valdkonda!

Laps Eestis ütles ...

Aitäh!
Sulle ka parimat uut aastat! Ja julgust seda kõike head vastu võtta!