reede, 27. juuni 2008

Lemmikmänguasi

Minu lapsepõlvest on kõige rohkem meelde jäänud täheklotsid. Need on mul senini alles ja tunduvad palju kenamad kui praegusaegsed täheklotsid. Hoolega ära lihvitud igatahes. Torne ja maju ehitasime. Veel meeldis mulle diivanipatjadest onni ehitada ja onnimängu mängida. Ja joonistasin hästi palju. Ja lemmiknukk oli ja mõni armas pehme loom.
Minu lapsed on väga isukalt sõitnud pealeistumisautodega. Tüdruku hilises titapõlves panin sellele nööri taha ja vedasin teda ringi nagu kelguga. Ta oli siis vast kolm täis juba ja oskas juhtida ning tasakaalu hoida. Saime nõnda jalutamas käia. Mina olin ka väga rahul.
Hiljem on meil hästi palju mängitud mängutainastega - meil on taignarull ja vormid ka. Muud kunstitarbed on samuti kasutuses, aga mängutainastele ei saa ükski ligilähedale. Ja väiksed automudelid on ka tüdrukule titapõlves olnud tähtsad. Nüüd on nukumängud tähtsamaks muutunud. Liivamängud on põhiliselt söögitegemise mängud, aga vahel ka ehitamise mängud.
Tegelikult mulle meeldib, et neil on üksjagu ulmelisi mänge, mille jaoks kindlaid asju polegi vaja. Võetakse olemasolevad asjad ja mõeldakse lugu sinna juurde.
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: