esmaspäev, 13. august 2007

Teretus

Tere, hea inimene!
Märkan, et mul on palju mõtteid ühel teemal, lapsest. Enda lastest (neid on kaks) ja tuttavate lastest ja täitsa võõrastest lastest. Kasvatamisest ja keskkonnast. Lapsest isiksusena ja lapsest ühiskonnas. Ja ühiskonnast endast ka, see on meie kõigi elu lahutamatu osa. Ma tahaksin neid mõtteid jagada.
Veel enam, ma tahaksin neid mõtteid vahetada (nojah, eks minu mõtted ole ka kusagilt saadud). Lapse teemal on ju igaüks ekspert :-). Me oleme kõik lapsed olnud ja paljudel meist on endal ka laps(ed). Või tahaksime, et oleks, või mõtleme, et kunagi nad ju tulevad.
Mul oleks hea meel lugeda Sinu seisukohti nendel teemadel – eriti meeldivad mulle pikemad arutelud, põhjendused või ka lihtsalt tundelised pildikesed, mis avavad tausta – iga seisukoht on õige oma kontekstis.
Tänan, kui jagad oma vaateid!
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: