esmaspäev, 6. veebruar 2012

Waldorfpedagoogika e-uudiskiri

Valminud on Eesti waldorfkoolide ja -lasteaedade tegemisi tutvustav e-uudiskiri WALDORFUUDISED.

Uudiskiri saab teoks tänu projektile Waldorfkool on haridussüsteemi loomulik osa, rahastab Kodanikuühiskonna Sihtkapital (KÜSK).

Esimese numbri teemad:

Valikuvabadus - hariduse loomulik osa: konverents kõigile huvilistele märtsis. Minuga haakub konverentsi juhtmõte, et oluline on inimene laiemalt kui ainult tema akadeemilised oskused. Elupädevused on ikka väga midagi muud, kui akadeemilised oskused ja tavakoolisüsteem ei pööra minu meelest piisavalt tähelepanu väärtuskasvatusele. Esinejad on mulle varasemast tuttavad ja on meeldinud kui igati asjalikud kõnelejad, kes räägivad minu meelest õiget ja sisukat juttu.

Võrus avas uksed Terve Pere Kool - minul on lapsevanemana olnud olulist tuge sedasorti koolitustest - olukorras, kus ei taha oma vigaseid kasvamiskogemusi uuele põlvele edasi anda, aga paremini ju ka ei oska. Minu meelest on Terve Pere Kooli õpetaja Heli Kudu täiesti imeline inimene ja temaga kohtumine juba omaette elamus. Just selliste inimeste käest ma olen tahtnud inimeseks ja lapsevanemaks olemist õppida - parem hilja kui mitte kunagi.

Kirjeldav tunnistus - haridusreform või unustatud vana?

Me muudame elusid! Kohtumisest Godi Kelleriga - äkki ma kirjutan oma kohtumisest siia omaette sissekande, kui mitte, siis ajalehejutt ehk inspireerib ka.

Nukumängud suurtele ja väikestele!

Eesti waldorflasteaiad teevad rahvusvahelist koostööd

Evelin Ilves külastas Rosma külas Johannese kooli ja lasteaeda

Lapsevanemad otsivad Tartu Waldorfkeskuse rajamiseks raha

Tartu Ülikooli waldorfpedagoogika kursus

Sündmused - avatud uste päevad waldorfkoolides, Godi Kelleri loeng jpm loenguid Eesti waldorfkoolides kõigile soovijatele. Hea koht, kust järele vaadata, kuhu minna.

TJT

Kommentaare ei ole: