esmaspäev, 6. veebruar 2012

Kodutööd

Veel üks asi, mis mulle meie tütre kooli juures meeldib, on see, et kodutöid kuigi palju ei anta, enamasti jõuab laps need koolis ära teha. Ja mis koju jääb teha, on sageli mõeldudki lapsevanematega aruka suhtluse teemaks. Võib muidugi väita, et arukas lapsevanem leiab ise ka arukaid teemasid oma lapsega suhelda, eks siis paku see vanemale võimalust lapse kooliasjusse pilku heita ja lihtsalt võimalust midagi koos toimetada.

Meie laps on nt pidanud täitma ülesannet, kus ta peab mitmelt inimeselt küsima, millist leiba-saia nad ostavad ja kas on ka täistera ja kas nad ikka teavad, milleks täisterasus hea on.
Ja uurima, mida ma mingil aastal olulist tegin ja kui vana ma selle juures olin.
Ja viimati täitma seitse punkti internetis valitsevatest ohtudest. Koolis õpetaja rääkis ka ja tõi elulisi ja kurbi näiteid, aga mul ikka hea meel, et lapsevanemale anti võimalus seda omalt poolt täiendada. Meie laps vaatas isaga sheeplive'i multikaid ja täitsid ülesannet. Noorem laps kuulas-vaatas ka. Abiks ikka.

TJT

Kommentaare ei ole: