kolmapäev, 27. veebruar 2008

Maailma kuningas

Ma olen vahel natuke kadestanud inimesi, kes söandavad blogida oma nime ja pildiga. Kirjutada isiklikest asjadest avalikult. Mina ju ei julge.
Selles blogis on mitu minu isiklikku arvamust, mis mitmele minu tuttavale oleks täiesti vastuvõetamatud. Mõni asi ajaks mõne inimese tulivihaseks. Seepärast ma väldin nende seisukohtade esitamist nende nina all - et liigseid pingeid vältida. Seepärast ma muidugi ei tunnistagi neile inimestele avalikult, et taolist blogi siin üldse pean. Võib ju rääkida kõigest muust, kus kooskõla on saavutatav. Kui me juba tuttavad oleme, siis tõenäoselt on ka rahulikke ja meeldivaid jutuaineid.
Ja ikka ma imetlen inimesi, kes saavad endale lubada avalikult oma arvamusi avaldada. Ja taluvad tagajärgi, mida see endaga kaasa toob. Internetis käivad inimesed on sattunud ju vähemalt ühe korra anonüümsete kommenteerijate peale, kes lihtsalt ajuvabalt sappi pritsivad, isegi vist täpsemalt aru saamata, mis neile nõnda haiget teeb. Kusagil sees lihtsalt miski väga valutab ja siis kõlbab ettekäändeks ju peagu iga asi - kui see on oma kodust natuke eemal.
Ma unistan sellest tugevusest. Et ma võiksin öelda: Mina, Eesnimi Perenimi, arvan nii. Ja siis lihtsalt rahulikult pealt vaadata, milline torm sellest kusagil teeklaasikeses võib tõusta. See oleks vinge. Ma usun, et ma tunneks end siis maailma kuningana. Tipp Ja Täpp

2 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Kuningana küll ei tunne, aga endana küll. Loen praegu hoolega valukehadest, millega enda puhul hetkel alles tutvust teen. Arvan koguni, et mu valukeha on nii suur veel, et paljud ei soovi minuga selle pärast suhelda.Aga olgu, see on minu probleem, mida täiesti tunnistan.

Laps Eestis ütles ...

Minuga on mõneti ilmselt sama lugu. Valukehade ja suhtlemise mõttes. Mulle tundub, et mina ei saa suhelda paljude inimestega, sest minu valukeha on liiga suur ja ma ei talu nende reaktsioone. Ja kui ma peaks vastu reageerima, siis ilmselt ei talu nemad mind ka.

Endana tundmiseni on mul ilmselt veel jupp maad minna. Sest meie oleme vist "iseendaks" ilma valukehata?

Eileen Caddy tänane päevasõnum on selline.

Lase asjadel minna, luba endal olla kuningriigis, mis on juba olemas ja vaid ootab märkamist ja vastu võtmist üha rohkemate hingede poolt. Sa palvetad, et Minu kuningriik tuleks, et Minu tahe sünniks maa peal ― lõpeta palumine ja võta see vastu. Palved ilma usuta on tühjad. Sul on vaja õppida palvetama kogu oma südame, meele ja hingega, et kõik su palved oleksid väga reaalsed ja konkreetsed ning sa tead ilma igasuguse kahtluseta, et su palvele vastatakse. Ära piira midagi. Minu kuningriigis pole piire, Mu kuningriik on juba olemas ja Minu kuningriigis on kõik võimalik. Õpi elama väljaspool oma piire ja väljaspool inimlikke piire. Ela vaimu riigis, kus sa võid kõike teha Minus. Ma tugevdan ning hoian sind ülal. Seega tea, et MA OLEN sinuga alati. Kuidas see võikski teisiti olla, sest MA OLEN sinu sees.