pühapäev, 24. august 2008

Pehme mees

Sõitsime mööda ühest maakirikust. Titapoiss ütles, et naljakas maja. Õde seletas, et see on kirik. "Kiili maja," arvas titapoiss.
[Loodusõpetusega võib rahule jääda, aga usuasjades vaja järeleaitamist.]
* * *
Isa ütles lastele, et jäägu need magama. Et magav laps on hea laps. Mina ütlesin, et laps on alati hea laps. Mille peale titapoiss rõõmsalt teatas, et ei ole! [No küll tema juba teab.] Ja lisas, et tegi nalja.
* * *
Tütar arutas, miks tema mänguükssarvel on sõrad, kui peaks olema kabjad, sest muidu ta on ju hobuse moodi. Ja leidis, et tal on kabjad kahte patsi pandud.
* * *
Tütar tegi omale lõhnaõlipudeli: pani väiksesse pudelisse vett ja pihustas minu lõhnavett sisse. Poiss tahtis, et seda talle kõhu peale pandaks. Ja siis, et ekskavaatori kopale.
* * *
Arutasime, kas minna kaugemasse suurde poodi käru ja rattaga või bussiga, üks eelistas üht, teine teist. Tütar ütles: „Ratas välja! Käru välja!” (st pandagu need sõiduvalmis.) Poiss ütles: „Buss välja!”
* * *
Poiss roomas isaga jalutamas käies mingist sopanirest läbi, nii et muda suhu ka sattus. Tuli siis seda mulle uhkelt teatama, et tema seal roomas ja talle läks muda suhu. Ütlesin, et oled siis kõva mees küll. Poiss mõtles ja arvas, et pehme mees. [Vaidlemine on kohustuslik, iga ilmaga.]

2 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Palun Sind minu käest vastu võtta blogimaailmas ringlev rahvusvaheline Arte y pico auhind. Olen sellest blogist saanud toredaid elamusi ja hindan väga Sinu pühendumist lastega seotud teemadele. Auhinnast siin.

Laps Eestis ütles ...

Aitäh, Iltaka!
Hea meel tunnustust saada ja see tundub seda suurem, et Remo pildiblogi meeldib mulle väga ja too arhitektuuriblogi paistis ka põnev.
Ja siis lisandub sellele ka väike meeldiv peavalu, et kellele siis tunnustus edasi anda. Ühelt poolt mul pole eriti aega blogide lugemiseks (ega ka kirjutamiseks), olen pigem hulkuv juhulugeja, teisalt on neid, kust uusi mõtteid ja inspiratsiooni olen leidnud, ikka üksjagu. Vabal hetkel mõtlen selle peale.
Rõõmsalt lehvitades, TJT