kolmapäev, 12. august 2009

Koll ütles

... et meie poiss võiks pissida pesumasinasse ja siis võiks selle sealt välja pesta. Ja pesu võiks pesta kempsupotis. Selline tavaline uitmõte meie poisilt, kellel kollid alatihti külas käivad. Ja õnneks ta neid sageli ei kuula, talitab ikka oma asjalikuma äratundmise järgi ja lihtsalt tutvustab mulle erinevaid võimalusi ilmas elada ja toimetada.
Mõtlen, et kust küll need kollid tulevad. Ja siis mulle meenus, et olin just äsja midagi sarnast ise unes näinud. Üldse mulle vahel tundub, et ta loeb mu mõtteid.
Sarnasel teemal "Lind lubas".
Tipp Ja Täpp

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Meie lapsed räägivad ka rumalusi, aga mis kollid, need on meie enda välja tõrjutud mõtted ja fantaasiad. Ja kas Sina suur inimene näed veel kolle unes???

Laps Eestis ütles ...

Mina ei näe kolle unes. Unes oli midagi muud samal teemal, mis poeg üles võttis. Ma arvan, et see oli lapsest väga tark see teema üles võtta ja minu tähelepanu [minu sisemisele] probleemile juhtida. Muidu ma oleks vist arvanud, et ah, see oli ainult unes. Nagu suured inimesed sageli teevad.

Kui kollid on meie enda väljatõrjutud mõtted ja fantaasiad, ning need väljatõrjutud mõtted ja fantaasiad on olemas, kas siis kollid on olemas või mitte?