reede, 25. oktoober 2013

Koolivaheaeg kinos


Kui ma laste käest küsisin, mis nende soovid on koolivaheaja veetmisel, vastasid mõlemad ühekaupa, et kinno minna. Niisiis läksin kinokavu vaatama. Kinod ei paistnud teadvat, et lastel on koolivaheaeg, sest enamik filme oli lastele keelatud või mittesoovitavad. Mõned olid minu jaoks liiga Disneyd ja nii jäigi esimese klassi lapsele valikuks „Multivant” ja viienda klassi lapsele „Ainult aja küsimus”. Viimane on ka märgitud alla 12 mittesoovitavaks, aga eks see 12 tal paistab juba ja teiseks, treileris ei paistnud midagi kahtlast, filmis oli natuke paljast pinda (naine selja tagant) ja põgus arutelu suuseksi üle (noored räägivad, et vanematele ei peaks selles kõnelema). Ei midagi üle minu piiride.


Film ise oligi tore, meile tütrega meeldis väga – sisu meenutas veidi „Lõputut küünlapäeva” (peategelasel on võime minna tagasi minevikku ja seal teistmoodi talitada kui esimesel korral spontaanselt juhtus), aga on palju helgem ja kaasajas kõnetavam. Sedasorti liikuv pilt kõneleb rohkem kui tuhat sõna. Ja nii tore on tütrega kaksi kusagil käia. Pärast läksime natukeseks raamatupoodi jõulukinke vaatama ja valisime ühed kalendrid välja.

Tagasiteel bussis jäin veidi toppama ja tütar oli kohtunud oma klassikaaslasega. Istusid kõrvuti. Läksin ka nende juurde. Tütre armas sõbranna, kes ka meil on käinud, vaatas pingsalt mujale, ju ei tahtnud teretada, ammugi tädile istet pakkuda. Ma siis vahetasin tütrega paar sõna ja läksin paar peatust hiljem maha. Ja andsin talle pika linnaskäigu lõpetuseks ilusa suure õuna. Tal veel pikk maa bussis sõita. Sõbrannale ei andnud. Kuigi mul oli kotis veel õuna. Pärast mõtlesin, et kuidas ma selle stseeni ümber teeksin, kui oleks selline võimalus.

TJT

Kommentaare ei ole: