kolmapäev, 1. aprill 2009

Emade tugivõrgustik

Bioneeris on artikkel emade tugivõrgustikust. Minu meelest äärmiselt vajalik ja positiivne algatus: tasuta vastastikune abi lapseootel ja väikse lapsega naistele.
Lapse kasvatamiseks on vaja tervet küla. Alguses kulub ära väike lapsehoiuabi ja hingeline toetus, aga kasvavad lapsed ja kasvavad ka vajadused. Ma olen huviga ise vaadelnud teiste naiste ja perede toimimissüsteeme. Iga pere lahendab oma probleemid talle omasel viisil ja ma arvan, et väga rikastav on pakkuda ka lapsele võimalust kohtuda teiste perede ja arusaamadega.
Suurem osa sellest, mida ma lapse kasvatamisest arvan, on tulnud just kohtumistest teiste emadega. Ma olen õppinud palju konkreetseid majandamiseasju, aga ka nö alustrajavaid arusaamu inimese kui terviku arengust. Mul on lihtsalt siiralt hea meel, et mõned noored emad on härjal sarvist haaranud ja sellele struktuurile ka nö juriidilise aluse rajanud. Aga kogukond on hea ja abiks isegi mitteformaalsena.
Edu teile! Edu meile kõigile, kes me märkame teise inimese vajadusi ja neile appi läheme.
Tipp Ja Täpp

Kommentaare ei ole: